דלג על Ticker
Ticker
רוצים לקבל בכל חודש עדכונים עם מבצעים, עדכונים מתחום הבריאות, מתכונים וחבילות? הירשמו עכשיו לניוזלטר   |  מהיום אוכלים בריא גם בבית! רוצים להכין בבית את המנות החדשות שלנו? אספנו עבורכם מגוון מתכונים לחיים בריאים

דלעת צלויה על סלט קינואה עם יוגורט נענע ורימונים

מנות: 2

משך הכנה: כ-40 דקות.

דרגת קושי: קל.

 

מצרכים:

ליוגורט:

3 כפות יוגורט צאן 4.5% שומן
20 עלי נענע קצוצים 
שן שום
כף רכז רימונים
כפית שמן זית 
מלח ופלפל לבן לתיבול


לדלעת:

200 גרם דלעת 
סוכר חום 
מלח ופלפל שחור גרוס
כפית שמן זית


לקינואה:

כוס גרגירי קינואה

חצי בצל סגול קצוץ דק
כף צנוברים קלויים
כף אגוזי מלך קלויים וקצוצים
כפית דבש 
כפית מיץ לימון
כף שמן זית
חצי כוס של תערובת עשבי תיבול קצוצים: כוסברה, נענע, פטרוזיליה ועלי סלרי
מלח ופלפל שחור גרוס

 

אופן ההכנה:

הכנת היוגורט: שמים את כל המרכיבים מלבד היוגורט במעבד מזון וטוחנים עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים את התערובת ליוגורט ומערבבים.

הכנת הדלעת:
חותכים את הדלעת לריבועים של 4X4 ס"מ, בעובי של חצי ס"מ. עוטפים עם שמן הזית ומפזרים את הסוכר והפלפל. צולים בתנור ב-230 מעלות למשך שמונה דקות
.

הכנת הקינואה:
מרתיחים סיר עם מים, כשהמים רותחים מבשלים את הקינואה בסיר קטן למשך כ-12 דקות ומסננים. מאדים את הבצל בשמן זית על אש נמוכה, עד שהוא משנה את צבעו. מוסיפים את הקינואה, האגוזים והצנוברים, הדבש והלימון. מתבלים עם מלח ופלפל, מוסיפים את עשבי התיבול ומורידים מהאש
.

להגשה: שמים את סלט הקינואהעל הצלחת לצד היוגורט ומניחים מעל את ריבועי הדלעת, כפי שמוצג בתמונה.

 

מתכונים נוספים:

סלמון אפוי עם שבבי שקדים על אורז שחור
סלט עשבי תיבול ובורגול עם בטטה וטחינה גולמית
מרק עגבניות ועדשים אדומות עם עלי בזיליקום ופרמז'ן
סביצ'ה בורי בשומשום שחור עם גמבה, תפוחי עץ ובצל סגול
ריזוטו בטטה וערמונים עם קוביות סלק, מחית בטטה, בצל ירוק וגבינת עזים צרובה

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד