דלג על Ticker
Ticker
רוצים לקבל בכל חודש עדכונים עם מבצעים, עדכונים מתחום הבריאות, מתכונים וחבילות? הירשמו עכשיו לניוזלטר   |  מהיום אוכלים בריא גם בבית! רוצים להכין בבית את המנות החדשות שלנו? אספנו עבורכם מגוון מתכונים לחיים בריאים

סביצ'ה בורי בשומשום שחור, עם גמבה, תפוחי עץ ובצל סגול

מספר מנות: 4

 

מצרכים:

240 גרם בורי נקי מהעצמות ומהעור

פלפל אדום בינוני

תפוח עץ ירוק
בצל סגול בינוני
חופן עלי נענע טריים
50 גרם שומשום שחור
מיץ מלימון אחד 
 5 כפות שמן זית
מלח ופלפל שחור 
בלסמי מצומצם - כוס חומץ בלסמי ושתי כפות סוכר חום

 

אופן ההכנה:

חותכים את הדג, הירקות והתפוחים לקוביות של 1.5 ס"מ על 1.5 ס"מ ושמים בקערה. קוצצים את הנענע ומוסיפים את הנענע והשומשום לקערה. מתבלים בלימון, שמן זית, מלח ופלפל.

 

אופן ההגשה: מסדרים את תערובת הסביצ'ה בתוך "רינג" (טבעת שניתן לקנות בחנויות המתמחות). מזלפים את הבלסמי, ומפזרים שומשום למעלה. מגישים בתוספת בתוספת לחם או טוסטים בצד.

 

מתכונים נוספים:

סלמון אפוי עם שבבי שקדים על אורז שחור
סלט עשבי תיבול ובורגול עם בטטה וטחינה גולמית
מרק עגבניות ועדשים אדומות עם עלי בזיליקום ופרמז'ן
ריזוטו בטטה וערמונים עם קוביות סלק, מחית בטטה, בצל ירוק וגבינת עזים צרובה
דלעת צלויה על סלט קינואה עם יוגורט נענע ורימונים

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד