מחקרים

כיצד מסייע קואנזים Q10 בשמירה על בריאות הלב?
קואנזים Q10 חיוני ביצירת אנרגיה בגוף ומסייע לטיפול באי ספיקת לב, בטרשת עורקים, במניעת יתר לחץ דם, מפחית השפעות לוואי של נטילת סטטינים ומסייע לביצועים ספורטיביים.

המשך >>

מחלות חורף
מחקר חדש שפורסם באוגוסט 2009 ב Pediatrics מראה כי נטילת פרוביוטיקה באופן יומיומי במשך חצי שנה בילדים בני 3-5 שנים עשויה לסייע בהגנה מפניהתקררות ובהפחתת תסמינים דמויי שפעת. נטילת ויטמין C - יכולה לסייע לכם להעדר פחות מהעבודה ומהלימודים.

המשך >>

אצידופילוס
אצידופילוס
חיידקים "טובים" הוכחו במחקרים ככאלו שיכולים לקצר את משך וחומרת השפעת, לסייע בסמפטומים המאפיינים את תסמונת המעי הרגיז, ולסייע לתינוקות הסובלים משלשולים ומחום.

המשך >>

אוטם שריר הלב
שאנשים רבים, גם היום בעולם המערבי, אינם מקבלים די ויטמינים מהתזונה. מחקרים מראים, כי נשים ללא היסטוריה של מחלות לב שנטלו מולטי ויטמינים, נמצאות בסיכון מופחת ללקות באוטם שריר הלב

המשך >>

סכרת
חומצה אלפא ליפואית היא נוגד חמצון אמפיפילי המסיס הן בסביבה שומנית והן בסביבה מימית. כושר מסיסות זה מקנה לה חשיבות גדולה. לחומצה האלפא ליפואית תפקידים בהגנה על הגוף מפני רדיקלים חופשיים, בהובלה עצבית ובאיזון רמות הסוכר.

המשך >>

סידן
נייר עמדה מעודכן של ה- North American Menopause Society - NAMS - קובע מהי צריכת הסידן המומלצת בקרב הנשים בגיל המעבר. סידן הוא בעל השפעות מועילות במערכות רבות בגוף לבד מהשפעתו על בריאות העצם. על מנת להשיג את היתרונות התזונתיים של סידן, יש לצרוך רמהתקינה של ויטמין די.

המשך >>

אומגה שלוש וסטטינים
מחקרים מצביעים על כך שהסיכון היחסי לתמותה ממחלות לב או תמותה כללית באנשים שנטלו אומגה-3 קטן מזה באוכלוסיה הכללית. אומגה-3 וסטטינים הם האמצעים המועדפים להורדת רמות שומנים בדם ומפחיתים את סיכון התמותה באופן משמעותי.

המשך >>

ויטמין די
על אף שישראל מדינה שטופת שמש, מרבית האוכלוסיה סובלת מחסר בוויטמין D. סגולותיו לא מתמצות רק בהשפעתו על הסידן בגוף: לאחרונה התגלה כי לוויטמין D יכולת לסייע למערכת החיסונית ולעזור במלחמה במחלות אוטואימוניות

המשך >>

עבור לתוכן העמוד