דלג על Ticker
Ticker
מחפשים מקום לארוע בקונספט בריאות? לחצו כאן
דלג על Banners
Banners

סטודיו החוגים של "בית דרך חיים"

 

 צילום:סטודיו מונלייט. איפור: ליזה סאייג

ב"בית דרך חיים" שני חדרי סטודיו, שבהם נערכים מדי יום מגוון רחב של חוגים. החוגים מועברים על ידי צוות של מדריכים ומורים מובילים בעולם התנועה והכושר, בקבוצות קטנות של עד 12 מתאמנים בלבד, מה שמאפשר לנו לספק הדרכה צמודה לאימון אפקטיבי עבורך. השיעורים מתאימים לכל רמה, גיל וסגנון, ופתוחים לנשים ולגברים כאחד.

 


יוגה ויניאסה

 

תרגול יוגה ויניאסה שם דגש על ההרמוניה בין התנועה לבין הנשימה, כך שהנשימה היא זו שמנחה את השיעור. הקצב הפרטי של כל משתתף מוביל אותו לתוך התרגול שמתאים לו. המילה "וניאסה" פירושה "בנייה" או "הנחת יסודות". תרגול יוגה ויניאסה בונה את תנוחות התרגול בהדרגה, מהרמה הקלה - ועד לתרגילים ברמה מאתגרת. 

תרגול יוגה ויניאסה שם דגש על ההרמוניה בין התנועה לבין הנשימה, כך שהנשימה היא זו שמנחה את השיעור. הקצב הפרטי של כל משתתף מוביל אותו לתוך התרגול שמתאים לו. המילה "וניאסה" פירושה "בנייה" או "הנחת יסודות". תרגול יוגה ויניאסה בונה את תנוחות התרגול בהדרגה, מהרמה הקלה - ועד לתרגילים ברמה מאתגרת. 

 



פילאטיס מזרון      

שיטה המאחדת עקרונות של ריכוז גבוה, מודעות ונשימות עמוקות יחד עם תנועות מבוקרות לעיצוב הגוף והארכת השרירים.

השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות, על ידי מדריכים מוסמכים. אימון בשיטת פילאטיס, יקנה יציבה נכונה, ישפר טווחי תנועה וגמישות המפרקים ועמוד השדרה, ישפר את מערכת הנשימה, את תפקוד רצפת האגן ואת שרירי הבטן העמוקים. השיעור מתבצע באווירה רגועה בשילוב כדור, פיזיו, גומיות ומשקוליות. מתאים גם למתחילים.

 


   

פילאטיס הריון    

שיטה לאימון גופני, המותאמת למהלך ההיריון. האימון נועד לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף המשתנה בזמן ההריון. האימון מומלץ מתחילת השליש השני להריון (שבוע 12). התרגול מקל על כאבי גב תחתון, עוזר בשיפור היציבה, מועיל לזרימת הדם ואף משפר את איכות השינה.

 


 

ריקודי בטן

ריקוד דרך הבטן, המחבר בין הגוף לבין הנפש, מלא צבעים, צלילים, שמחה, קצב ותשוקה. הריקוד מאפשר עבודה על תנועת אגן הירכיים, חגורת הכתפיים, חיזוק הזרועות ושרירי הבטן. התוצאה: שיפור היציבה, גמישות וחיטוב הגוף, וכל אלו - עם הרבה הנאה. הסדנה נערכת בקבוצות קטנות, מיועדת לנשים בכל הגילאים. מתאים גם למתחילות.

 


 

בניית עצם    

שיטת אימון המבוססת על יצירת עומסים על מפרקים בעזרת אביזרים (משקוליות, כדור, גומיות), הגורמת ללחץ על העצמות במטרה לחזקן ולמנוע בריחת סידן. השיטה משפרת את גמישות המפרקים וחיזוק רקמת העצם למניעת דילול העצמות. השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות ועם מורים מוסמכים לשיטה, ובאווירה נעימה.  

 


 

עיצוב הגוף

עיצוב הגוף בשיטה מיוחדת המצמצמת היקפים ומהדקת אזורים חשובים בגוף האישה. השיעור מתמקד בחיטוב הזרועות, המתניים, הבטן, הישבן והירכיים. בנוסף השיעור עובד על גמישות, יציבה ושיווי משקל. השיטה מיועדת לנשים בכל הגילאים והשיעור מתקיים בקבוצות קטנות.

 


 פילאטיס מכשירים

שיטת פילאטיס, הקרויה על שמו של מייסד השיטה, ג'וזף פילאטיס, היא טכניקה ייחודית המשלבת באופן הרמוני תרגול פיזי ודינמי של כל שרירי הגוף בשילוב פיתוח מודעות, ריכוז, שליטה ודיוק. התרגול מתבצע על מיטות ייחודיות עם אביזרים נוספים. אימון ייחודי זה משפר את היציבה ומשפר את שרירי הליבה, כמו גם מקנה שליטה גופנית ונפשית. לפרטים נוספים לחצו כאן .

 


למחירים וללוח השעורים השבועי ניתן  לפנות ל"בית דרך חיים" באשדוד, בטלפון 08-8668663 או צרו עימנו קשר דרך האתר ונחזור אליכם.

 

  

מה עוד עשוי לעניין אותך?

 
  פילאטיס מכשירים
  מנוי חופשת לידה

 

 

עבור לתוכן העמוד