מידע שימושי ונהלים

איך מגיעים אלינו?


ניתן להגיע אלינו ברכב דרך הכניסה הצפונית לנמל תל אביב. הכניסה למתחם היא הצומת שמפגיש בין רחוב התערוכה, רחוב הירקון ורחוב דיזנגוף (ראו מפה).

ניתן להתקשר לטלפון 03-6044044.

 

שעות פעילות:

שעות פעילות המסעדה :

א'-ה': 09:30-22:00
ו': 08:30 עד הצהריים
 
שעות הטיפולים:
א'-ה': 08:30-22:00
ו': 08:30 עד הצהריים

 מדיניות ונהלים
 
מדיניות ונהלים - טיפולים:

יש להגיע רבע שעה לפני כל טיפול.

במידה וברשותך שובר - יש למסור את מספר השובר במעמד ההזמנה, ולהביאו עימך לטיפול.

התשלום עבור הטיפול מתבצע במועד הזמנת הטיפול.

החזר כספי יינתן בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 בניכוי 5% משווי העסקה על פי חוק.

אין לאחר לטיפולים - משך הטיפול מקוצר בהתאם לאיחור. אי הגעה לטיפול שתואם תחשב כטיפול שמומש. ייתכנו שינויים של עד 15 דקות במועד הטיפול.

אנא הקפידו להגיע ללא תכשיטים לטיפול. "בית דרך חיים" אינו אחראי על אובדן חפצי ערך ותכשיטים במהלך הטיפול.  

אנא הקפידו להגיע ללא תכשיטים לטיפול. "בית דרך חיים" אינו אחראי על אובדן חפצי ערך ותכשיטים במהלך הטיפול. 
 

ביטול/שינוי טיפולים:

שינוי מועד טיפול / קביעה מחדש של טיפול יהיו בהודעה מראש של לא פחות מ-48 שעות לפני מועד הטיפול.

ביטול או קביעה מחדש של טיפול פחות מ-48 שעות לפני מועד הטיפול - תגרור חיוב של 100% מערך הטיפול או שווי השובר.

במקרה של אובדן שובר - יידרש תשלום מלא כנגד מחיר השובר. 

טיפול שנרכש באמצעות "כללית מושלם" אינו ניתן להעברה לאחר.

מדיניות ונהלים - סדנאות

ניתן לבטל הזמנת סדנה/הרצאה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981.
פתיחת הסדנאות/ההרצאות מותנית במינימום משתתפים.
ניתן לשנות מועד של סדנה עד שבועיים לפני מועד פתיחתה. במקרה שאדם מעוניין להירשם לסדנה מאוחרת לסדנה שאליה נרשם, ונתן הודעה על כך פחות משבועיים לפני מועד פתיחתה, ייגבה ממנו תשלום נוסף בשווי 20% מחיר הסדנה ששולם.

 

להזמנות, ניתן להתקשר ל-03-6044044 או ליצור קשר דרך האתר.

חזרה
עבור לתוכן העמוד