סטודיו החוגים של "בית דרך חיים"

 

ב"בית דרך חיים" שני חדרי סטודיו, שבהם נערכים מדי יום מגוון רחב של חוגים. החוגים מועברים על ידי צוות של מדריכות ומורות מובילות בעולם התנועה והכושר, בקבוצות קטנות של עד 15 מתאמנות בלבד, מה שמאפשר לנו לספק הדרכה צמודה לאימון אפקטיבי עבורך. השיעורים מתאימים לכל רמה, גיל וסגנון.


ריקודי בטן

שילוב של תנועה ומוזיקה. עבודה על תנועת האגן, חגורת הכתפיים, הזרועות, הרגליים ושרירי הבטן. התוצאה: שיפור היציבה גמישות וחיטוב הגוף, וכל זה עם הרבה הנאה.


אירובי:

שיעורי חיזוק אנרגטיים, קצביים ודינאמיים המשלבים חימום אירובי ועבודה על התנגדות, תוך התמקדמות באזורים ה"בעייתיים" בגוף. מנחה: נוהא זועבי.


יוגה איינגר

השיטה שמה דגש על ריפוי הגוף והנפש ואיזון בין איברי הגוף. הפעילות כוללת שימוש בציוד עזר אשר פותח במיוחד ליוגה איינגר, ככלי לימוד המסייע להישאר זמן רב יותר בתנוחות קשות, ללא מאמץ. שיטה מיוחדת זו מסייעת לאנשים במגוון תחומים: גמישות, חיזוק ואיזון ועוד.

מדריכה: ימונה קומר מהיישוב חריש. מדריכה בכירה ליוגה במכון וינגייט, עם התמחות בעבודה עם נשים, נשים בהריון וילדים עם צרכים מיוחדים.


פילאטיס מזרון

שיטה המאחדת עקרונות של ריכוז גבוה, מודעות ונשימות עמוקות יחד עם תנועות מבוקרות לעיצוב הגוף והארכת השרירים. מתאים גם למתחילות. 


בניית עצם

פעילות ספורטיבית הגורמת ללחץ על העצמות, חיזוקן והפחתת איבוד הסידן.

מדריכה: נוהא זועבי, מדריכת אירובי ועיצוב גוף במכון וינגייט. בעלת תואר B.ED בחינוך ומינהל מויצ"ו חיפה.


עיצוב הגוף - Let's move

שיעורי חיזוק אנרגטיים, קצביים ודינאמיים המשלבים חימום אירובי ועבודה בהתנגדות,תוך התמקדות באזורי הגוף הבעייתיים של המתאמנות.

מדריכה: סוג'וד מחאנג'ה - יפיע, בוגרת מכללת "אוהלו", מדריכת כושר, מחול ואירובי.


פילאטיס הריון

שיטה לאימון גופני, המותאמת למהלך ההיריון. האימון נועד לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. השיטה פועלת על פי מספר עקרונות בסיסיים: תנועתיות, נשימה, איזון, ריכוז, שליטה, דיוק, קצב וזרימה.


לתיאום שיעור ניסיון ללא תשלום התקשרו 04-6555959 או צרו קשר דרך האתר ונחזור אליכם.

לצפייה בלוח הפעילויות השבועי, לחצי כאן.

מה עוד עשוי לעניין אותך?

עבור לתוכן העמוד